Nytt.

 
Som ni kan se ser bloggen lite annorlunda ut men inte klar. Tog någon random design för att bli av med den gamla, var så trött på den. Har haft den sen 2009 typ. Denna är inte alls snygg men bättre än ingenting.
 
Insåg precis att det snart gått två år sen jag flyttade hit till Stockholm. Fort går det. Glad för att jag flyttade från Mora. Hade jag inte gjort det kanske jag aldrig hade träffat den finaste killen i världen och fan va sämst det hade varit då. Jag har också träffat en del undebara nya vänner som jag är väldigt tacksam över. Jag saknar inte Mora alls, visst är det skönt at besöka Mora nångång ibland när jag ska "hem" och få va lite i lugnet och i den fina naturen men tänk om jag bott kvar, fyfan hade nog avlidit förr eller senare. Skönt att ha lämnat Mora bakom mig och allt negativt som hänt mig där, förutom massa positivt också då såklart. Imorgon har jag en iphone 5 i min ägo, äntligen. Som jag har längtat över att ha en smartphone igen efter flera månader. Kul att jag skrivit att det är fyra månader kvar tills jag fyller år när jag egentligen menade fyra veckor. Bra jobbat. Palla fylla år. Kan det inte bara bli vår och varmt istället?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback