Mooshi, mooshi!

 
ÄNTLIGEN har min underbara kille kommit hem. Han kom i fredags och jag har mer eller mindre varit hos han varje dag sen dess. Som jag längtat, vill aldrig släppa taget om honom. Min själ mår så bra i hans närvaro. Jag är så himla glad att han är hemma igen, ååh ååhh vill bara iih vet inteeee. Glad tjej. Spontanfylla i tisdags. Började på Bishops arms med Hebert, Natahlie, Andy och två till. Sedan drar vi till Anchor där jag aldrig varit förut och blir ännu fullare och jag går upp på scen med Andy och sjunger Shop suey på kareoken.. herregud. Var ju inte lite pinsamt att se videon dagen efter men samtidigt så är jag förvånad över mig själv haha. Kul kväll annars. Biljetter till Getaway rock festivalen är också köpta! Jag ska se System Of A Down, kan fortfarande inte fatta det!! Woop, woop.
 
Annars är allt bra förutom lite skolproblem men det löser nog sig förhoppningsvis. Nu.. jag är hungrig.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback