Fyra månader.

 
Nu är det exakt fyra månader kvar tills jag fyller 24. Tänkte posta lite bilder på saker jag önskar mig som den material girl jag är och så kan man önska att mina fina vänner som läser min blogg kan köpa det åt mig sen, hihihi.
 
 
 
 
När det kommer till smink vill jag ha dessa mest av allt. De finns på beautybay.
 
 
Leggings från blackmilk. Nu är mina favoriter med det egyptiska och skeletten längst bort slut tyvärr men då vill jag gärna ha de med bones och stay-upsen med fot (finns utan fot), gärna i storlek M.
 
 
Solsemester! Resa någonstans långt bort, eller så länge det är utanför Sverige så spelar det ingen roll.
 
* En systemkamera.
* Svart Onepiece
* Hudvårdsprodukter och annat fint från lush. Ett presentkort hade varit awesome.
* En lägenhet.
* Tandblekning.
* Massa pengar.
 
Tack! hahahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback