Come to mama.

 
Vill bara säga att jag hade en riktigt mysig alla hjärtans dag med min älskling. Han överasskade med att han hade bokat bord på Marion's Gastro Diner inne i stan, 50's ställe och som jag velat besöka länge. Vi åt oss mätta och hemma tog vi ett skumbad med lush och drack mousserat och åt belgisk choklad och bara möööööös. Sen har vi latat oss i flera dagar. Älskar min underbara pojkvän!
 
Gjorde även en beställning på elf cosmetics och urban decay för nästan 500 kr totalt. Jävla värt för så mycket produkter. Win. Bland annat Naked Basics från Urban Decay, riktigt välbehövligt eftersom jag använder naturliga matta färger till vardags. Sen lite brushes från elf samt en palette med olika ögonskuggor, blushes osv. Allt var så jävla värt och jag hoppas jag kommer gilla dem irl. Nästa helg kommer min fina Emelie också. Längtar. Har inte så mycket mer att berätta men ja. JO förhoppningsvis har jag en iphone 5 i min ägo från och med nästa vecka. FINALLY. Är så jävla trött på min stenålders mobil nu. Come to mama.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback