Hej.

 
Uh vad jag inte har haft lust att skriva här på ett tag. Men jag ska försöka ändra på det. Om någon snäll där ute känner sig manad eller är bra på att göra bloggdesign får gärna hjälpa mig med min för som jag har sagt förut är jag jävligt trött på den jag har. Skolan går bra, kärlekslivet går bra, är kärare än nånsin och vintern är typ här. Till jul åker jag hem till Mora i två veckor och min fina kille åker till Chile i en månad, kommer sakna ihjäl mig!! Men han kommer att få det så underbart där, det tvekar jag inte på.
 
Häromdagen fick jag hem ett väldigt efterlängtat paket, Jeffrey Campbell skor jag har dregglat över i många månader. Ni får en bild på dem sen när jag tagit en bra bild.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback