Yay.


Ihk. Känner på mig att dessa två kommande dagar kommer bli awesome. Imorgon ska jag träffa upp Lenore och Krille tror jag för att sen dra till vitan och parka och sen ska vi nog grilla, kommer bli riktigt mys och vädret verkar bli awesome. På lördag åker jag till Farsta med Emelie och dricker öl och kollar bilar, pinup show osv. Jag vet hur mitt hår kommer se ut på lördag men har inte riktigt bestämt outfiten än. Måste även ta och städa rummet också, har sagt det i flera dagar nu men har inte blivit av. Badrummet är typ skinande rent men rummet måste dammsugas och moppas sen måste jag packa ner vissa saker jag inte använder, så som kläder och andra saker i en av mina väskor som pappa sen ska ta med sig till Mora nästa helg så jag slipper konkas med en massa jävla saker sen när jag väl lämnar Sthlm över sommaren. Fast jag kommer nog varken göra det imorgon eller på lördag så blir nog på bakis söndagen. Nu blir det bb och salami mackor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback