Stöckhölm.


Tillbaka i Sthlm och i mitt rum, trökigt. Imorgon bitti har jag skola och sen ska jag på stan och kika lite klänningar och sånt där till min morbrors bröllop den 26:e som kommer hållas i Uppsala. Kommer bli fun. Försöker planera in så mycket jag kan under den lilla tiden jag har kvar i Sthlm innan jag "flyttar" tillbaka till Mora. Häng med vänner och annat dylikt. Tycker inte om att bara sitta hemma och glo utan nu när det börjar bli varmare och finare ute så vill man ju oftast hitta på en massa saker. Nästa helg kommer Emelie igen och då ska vi på moonshine cruisingen eller festen snarare. Kolla fina bilar, dricka öl, kolla på pinup shower osv, längtar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback