Lila.


Blev inte turkost denna gång, why? Jo för jag ska tydligen på min morbrors bröllop den 26:e och då vill jag helst ha blont hår igen och jag vet att lila inte sitter i lika hårt som turkost alltså det glider av fortare. Förhoppningsvis då. Näe men det blev lila iallafall och jag är nöjd, får bli turkost nångång längre fram. Igår var jag hemma hos Lenore och vi drack vin, daquires och kolladepå film och snackade, riktigt trevligt. Sen blev det en spontan tripp för mig ner till medis där jag träffade upp Kettil, Mario och Oliver. Vi skulle dra på BO's men de höll på att stänga när vi kommit fram och på instagram såg jag att bland annat Kat von D var där, men hon hade säkert gått när vi kom dit. Så vi drog en sväng till lilla hotellbaren och sen hem till Mario och chillade. Kom hem runt sju eller nåt och mådde skit och har sovit typ hela dagen. På fredag kommer Emelie och jag längtar som en tok. I veckan ska jag också träffa Tora, Angelica och en mycket saknad Maygol. Måste också hinna med att se Dark shadows. Här kommer lite iphone bilder som jag tog på mitt hår men det ser dock ut som om jag har blått hår istället för lila aja ska försöka knäppa bättre kort nästa gång. Blev lite sugen på att testa hel lila hår nångång och blått hade egentligen inte sett så dumt ut på mig heller.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback