Dark Shadows.


Wäh blogg.se vägrar ladda upp vissa av mina bilder. Idag (igår) har jag träffat upp Maygol, Sheida, Tobbe och Jonas för att gå på Dark shadows. Den var bra men inte jättebra, den får en tre toasts av fem av mig. Kom på att jag har översättningsprov på måndag, nervöst. Hoppas det går bra. Efter det har jag ett till prov och sen är det bye bye Sthlm. Jag vill hinna med att göra en massa grejer innan jag drar. Hänga med massa skönt folk, parka och dricka öl och bli sådär superfull jag bara kan vara i Sthlm och komma hem när jag vill, hahah. La en spya sju på morgonen vid ett träd på Vällingby torg i lördags/söndags, så jävla awesome. Hahahha njaaa. Yeye har iallafall lördagen planerad med massa öl med Emelie och fina bilar. Ska bli gött.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback