Veckans matlista.


Haha bestämde mig för en vecka sen att jag skulle föra "dagbok" över vad fan jag äter i en vecka och hur mycket det varierar, har varit väldigt intressant kan jag säga. Så här såg det ut..


Måndag:
17-18.00 - Makaroner och prinskorvar med ketchup.
21.00 - Chips & red bull.

Tisdag:
17.00 Donken mat. QP plus meny med två cheddar dip.
22.00 - Bacon, äggröra med mackor.

Onsdag:
14.00 -  Vanilj yoghurt med musli och hallon.
20.00 Thai mat. Friterad kyckling, ris och grönsaker.

Torsdag:
16.00 - Tre mackor med kalkonskinka.
23.00 -  Fem knäckebröd med kalkonskinka.

Fredag:
17.00 - Kycklingbröst, pommes, grönsaker och vita bönor/sås.

Lördag:
15.00 - Makaroner, prinskorv och ketchup.

Söndag:
16.00 -  Tre mackor.
23.00 - Vanliga donken maten.



Haha assåv vafan liksom. Som ni märker så äter jag knappt frukost och när jag väl äter är det sent på eftermiddagen för oftast går jag upp väldigt sent om det inte är skola och är det skola får jag knappt i mig mat under morgonen och äter inte förns på eftermiddagen. Blir ofta donken också, det gårlite lång tid mellan varje måltid och det är oftast bara två måltid om dagen och kanske nå chips eller nåt sånt emellan. Blir synd nog så här när man bor ensam har jag märkt, iallafall för mig. Tänkte testa en vecka till och se om det fortsätter i ungefär samma mönster. Haha och jag åt bara mackor en dag? Sen hur fan palla jag bara äta en måltid vissa dagar? Helt sjukt för i Mora åt jag hela tiden, iofs är inte mitt kylskåp fullt hela tiden heller.


Kommentarer
gaaay säger:

omg snart kommer jag med matlådor hahae:D

2012-03-06 | 20:23:58
Bloggadress: http://eroticrobotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback