Turkos/blå/lila


Ahh beslutsångest heeej. Har haft svart v.s blont/vitt/grått hår ända sen typ augusti.. seveeen months. Visst skitsnyggt men en jävla pina att få det typ så ljust som möjligt.. nästan vitt men inte riktigt, utan gula nyanser. Min lugg skiftar i nyans hela jävla tiden. När jag blekt utväxten på den så är typ hela luggen gul och typ vitt längst ner. Sen använder jag silverschampoo och de gula försvinner litegrann och ibland är det helt ok men ibland är det fortfarande gult kvar och det är fett irriterande. Dock använder jag silverschampoo två gånger i veckan då jag tvättar håret, borde kanske använda just silverschampoo på luggen oftare så det ska gå snabbare och visa resultat.. bra att jag kommer på det nu haha. Underhåret är ganska lungt, är typ gult vid hårfästet och sen är det typ en blandning av vitt, grått och typ inte gult men mer typsik blond färg. Jag vill ju såklart att det ska vara nästan vitt men det är så drygt att hålla på.

Iallfall tänker ha sånt här hår ett bra tag till men jag vill testa lite nåt annat en sväng bara. Funderat på lila. Både typ halvmörkt lila och mer pastel lila. Sen nu på senaste tiden har jag börjat gilla turkost hår, eller en blandning av turkos/blå och lila hår, passar väldigt snyggt ihop och det går ihop med svart. Sen när det har börjat gå ur och blivit mer pastel så är det ju bara att bleka på det så blir det nog mer åt det vita hållet så som jag verkligen vill ha.. förhoppningsvis. Men jag är lite feg. Tänk om det blir skitfult? Vet inte hur jag ska göra..


Ahh den där turkosa är så läcker.. den lila med.. ååhhh.

 

Eller så kör man typ båda? Sjukt snyggt det med.

 

 

Hittade denna med lite av båda men att det ska bli som på bilden irl.. tvivlar.

 

Sen är frågan.. directions eller manic? Trogen directions användare men funtar på manic panic faktiskt.

Vad tycker ni? Vet att det är en väldans massa som läser men ingen kommenterar.. fy på er.

 


Kommentarer
Anonym säger:

woohoo great minds think alike. jag har planer på turkos määäju. i min nya frilla som jag ska göra snart :D

2012-03-01 | 05:13:53
Bloggadress: http://eroticrobotic.blogg.se/
Joss säger:

Testa white-toner annars om du vill ha det vitt? Directions har en. Manic panic är inge bra tycker jag förresten. Directions är mer prisvärd! :D

2012-03-02 | 00:05:31
Deniz säger:

Joss: Jo jag köpte en häromdagen, testade lite i luggen men hjälpte typ inget :o ska testa att ha i längre än 15 min nästa gång och kanske ha en lite ljusare grund.. hoppas det funkar!

2012-03-02 | 00:13:18
Bloggadress: http://bengibong.blogg.se/
Hanna Wild säger:

kööör bah kör!

2012-03-05 | 10:19:00
Bloggadress: http://hannawild.blogg.se/
Amanda säger:

skitsnyggt!

2012-03-05 | 17:19:00
Bloggadress: http://fukk-tard.soclog.se/
Soffy säger:

Snyyyyyggggtt dooo iiit

2012-03-14 | 19:09:34
Bloggadress: http://soffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback