Orkar inte.


Wääh imorgon och fredag är det mycket skolgrejer att göra. Jag blir helt galen. Morgondagens seminarie kommer nog gå ganska bra, känns nog lite bättre när min grupp möts upp och gör final touches på grejerna vi har kvar på förra veckans rapport och finjustera alla frågor till dikten vi fick. Sen måste jag skriva essay planen och jag har bara just nu kommit på vilket "tema" jag ska skriva om men vad jag vill få fram, slutresultat och några sources har jag ännu inte tänkt på, kommer säkert stressa igenom det imorgon kväll. Hoppas det blir någorlunda bra så läraren fattar vad jag vill göra. Kommer bli drygt sen att skriva essayn. Sen ska vi göra en jävla book review och jag vet inte vilken bok jag vill läsa och säkert en massa annat jag glömt nu. Wääh pallar fan inte.

Sen är jag typ sådär jävligt fattig igen, har kanske runt 400-500 kronor kvar att leva på, dock är Maygol skyldig mig lite också så lär få tag i dem på nåt sätt. Haha. Aja lär glömma att färga håret turkost nu ett tag tills jag får in lite mer cash. Tråkigt. Jävla cp handla mat skit. Köpte makaroner, mos, köttbullar, bacon, bröd, lite tomat och två nudlar. 150 spänn, dra åt helvete. Skulle bara ha köpt massa nudlar att äta. Suck. Imorgon kommer iallafall min farbor med en byrålåda så jag kan tömma mina väskor med kläder och få lite ordning kanske.

Jag vill bara helst att det ska bli nästa helg för då kommer nog både Tugce och Emelie men helst av allt vill jag att denna månad ska ta slut så fort som möjligt så jag kan få åka hem till Mora och bara viiiilaaa ut. Hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback