Miss you already..


Hellooo. I lördags var Tugce här och hälsade på. ÄNTLIGEN efter mer än 6 månader liksom sen jag flyttade hit. Gick dock alldeles för fort och hon åkte hem igen på söndag morgon. Vi var tidigare på dagen utanför den turkiska ambassaden med min familj och massa andra och demonstrerade men mer om det orkar jag inte dra upp. Sen hängde vi lite i Kista galleria och sen hem till mig för att dricka och catcha upp, gud vad jag har saknat henne!! Vi hamnade på hemmafest hemma hos Cat och hade det väldigt trevligt och kom hem runt fem på morgonen och däckade direkt. Tur att jag åker hem till Mora ett tag nästa vecka för saknar henne redan. På onsdag fyller jag år också, bleeh. Har lovat Montana att dricka lite öl med henne och lära känna varandra sen får vi se vad som händer. Till helgen ska jag träffa Emelie också och dricka lite vin och känna varandra lite bättre, ska bli trevligt.


Haha hon däckade ganska fint på tuben hem.

 

Juste i fredags hängde jag även med snygga Evilyn, John och Emelie som jag dock inte har bild på. Vi skulle på spelning på nalen men kön var för lång så vi hamnade på BO's och jag fick smaka på en bloodshot för första gången och jag säger bara vartfaan har du hållt hus tidigare i mitt liv? Mums fyfan vad gott det var!!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback