Helgen!!


I fredags var jag hemma hos Maygol och drack lite med henne, hennes kille Jonas och Stina. Vi blev lite småfulla och spontan bestämde oss för att dra på nattbio och se the devil inside. Filmen var ganska bra förutom att den var alldeles för kort och slutade sämst. På lördagen skulle jag på Bieber fest men det blev tyvärr inte av så hamnade på fest hemma hos Cat istället med Sara, Kettil, Emelie osv. Det var väldigt trevligt. Var helt död i söndags men drog iväg för att äntligen se Laleh live igen och konserten var underbaaar och jag stod längst fram. Blev så generad varenda gång man fick lite ögonkontakt med henne, typ som när man är nyförälskad. Underbar känsla. Hon är så jävla go, söt och aahhh vill bara krama om henne så jävla hårt. Älskar bruden över hela mitt hjärta. Jag hoppas jag får se henne live igen detta år. Denna månad är det ganska mycket med skolan och sen är det prov igen i slutet av månaden och efter det har jag typ lov i två veckor och då ska jag hem till Mora och hälsa på min kära familj, längtar!




HAHA, jävligt snygg bild på mig när jag bleker utväxten lite och så har jag satt på mig rött läppstift av nån anledning så ser ju typ ut som en crackwhore med resterna av sminket Angelica gjorde på mig.

 

'

Kassa iphone bilder men snodde två från ett annat ställe.

<3

 

Lite snodda bilder av Charlie och jag och Cat petar varandra i näsan, lol. Haha fin dubbelhaka också.

 

På väg hem på morgonen och vill bara sova.

 

Jag som lycklig 16 åring <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback