Gårdagen.


Istället för att sitta hemma alldeles själv på sin födelsedag fick jag ett samtal från Lenore som sjöng lite för mig i telefon och bad mig komma till BO's runt sju för att träffa lite folk och dricka öl. De som joinade förutom Lenore var Krille, Evilyn, John, Emelie och två andra. Det var väldigt trevligt och jag älskar BO's! Sedan drog vi på en trubadur spelning och fortsatte ha det trevligt och vi blev kallade emos på vägen av nån blatte, vi fick oss ett gott skratt. Sedan drog vi till en annan spelning men jag stannade inte så länge för det var inte långt kvar tills tuben skulle sluta gå så jag unnade mig donken ofc och drog hem och kollade serier. Fin födelsedag vart det iallafall, tack alla.

Idag skulle jag boka tvätttid för jag har jävligt mycket att tvätta men allt var typ uppbokat och det fanns en på dagen på lördagen men Emelie, Kettil och jag och kanske några till planerar på att parka om det är fint väder så då kan jag ju inte tvätta liksom. Årets första parkning är viktigare. Så jag får vänta tills på måndag, drygt som fan. Gick förbi koh phangan matstället igår också där jag velat käka hur länge som helst och nu vet jag typ exakt vart det ligger, vem följer??? På lördag ska jag somsagt fira lite mer och Emelie kommer från Mora så jag hoppas hon hakar på och på söndag ska vi plus Sara på releasefest för The big rockets på lilla hotellbaren tror jag att det var, ska bli kul men drygt då jag ska upp åtta dagen efter men who cares jag ska ha kul!!


Tonade topparna lila fast det ser ut som blått. Natt impulser you know.

 

Krille åt en burgare på BO's som såg så jävla god ut, måste äta där nångång!!


Kommentarer
emma säger:

Haha, emos är kanske lite bättre än satanister som jag och mina kompisar har blivit kallade i alla fall :P

2012-03-22 | 18:54:08
Bloggadress: http://sensefield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback