Ignorance.


Häj! Jag vill att det ska bli lördag så jag kan ha lite kul med mina babes och bara flippa ur! Igår var jag med Emelie och åt sushi och chillade i solen. I helgen jobbade jag i Malung. Förra veckan myste jag även med Tugce. På tosrdag åker jag till Borlänge med Emelie och gör en grej jag har funderat på jättelänge, får se om det blir en eller två. Beror på om jag vågar, kommer pissa på mig. Imorgon kommer även Johanna i några dagar, saknat henne som fan!!! Jag vill shoppa en massa!! Jag åker även till Sthlm i slutet av månaden i några dagar, en vecka eller så. Längtar!! Jo jag ska nog även på Emmabodafestivalen i juli tror jag, måste bara se om det fixar sig med boende, vägrar tält. Jag vill ha massa skor. Wäh. Det finns en ny människa i mitt liv som jag tycker så fruktansvärt mycket om, ååh mysigt! Just det har fått förfrågan om en frågestund på bloggen men jag vettefan? Har funderat på det förut men tror knappt några kommer ställa frågor? Fatta pinsamt, haha. Skulle egentligen vilja fixa bloggen först men om folk vill så varför inte? eller? Här kommer bilder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback