Sjukt varm dag och super peppad brud!

 
 
 
 
Woha jag är sjukt pepp inför imorgon! Roadtrippin to Gävle aka Getaway för en massa fun. Kommer nog bli awesome och det verkar vara asenkelt att planka in på campingen. Förutom att min hud är helt fucked up med utslag och irriterande finnar så är det lungt, haha. Köpte btw de där Toxic Vision leggingsen, YES! Längtar tills jag får hem dem och att de sitter superbra. Kostade mig 800, helt ok med tanke på att det brukar kosta några tusen annars. Woah längtar att få träffa Hebert också, ska krama ihjäl han. Sen ska det bli trevligt att träffa Evilyn osv igen och säkert några till. Vi får hoppas att morgondagen inte går för fort och att vi får njuta en massa. Hörs lördag kväll! Ska försöka knäppa så mycket bilder jag kan.
 
 

Kommentarer
anton säger:

super peppad? superpeppad heter det.

2012-07-12 | 08:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback