Getway rock festival 2012

 
 
 
 
Nu var det nästan en vecka sen jag drog på Getaway med Emelie. Det var fun men ack så slitna vi var dagen efter. Det var även mycket lättare än vad vi trodde att planka in på campingen, vi gick bara rakt igenom entren. Win. Där inne träffade jag upp min Hebert och drog med han till Mora campet där Emelies kille bland annat befann sig. Vi vart aldrig superfulla men vi hade rätt kul förutom en sväng på kvällen då våra ben blev mördade av myggor. Har 30 st myggbett som ser ut som blåmärken och hudsjukdomar. Fint. Jag kände mig så jävla äcklig dagen efter att jag bestämde mig för att skita i Emmaboda och åka och hänga med Hebert i flera dagar istället, ett jävligt bra val. Visst ska jag vara van vid festival vid det här laget med tanke på hur många festivaler jag gått på men jag pallar fan inte. Någon annangång. Här kommer lite bilder som Hebert tog.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback