Antagen!

 
 
Idag blev jag antagen till ett lärarprogram. Höll på att skita på mig när jag loggade in på mina sidor för att kolla. Kom in på mitt fjärde val då jag blivit reserv på de tre första så tackade nej till dem och tackade ja till det jag blivit antagen till. Programmet jag ska gå heter : Ämneslärarprogram med inriktning mot arbete i gymnasieskolan, Svenska som andra språk och Engelska. Det första jag valde var samma fast engelska först och svenska sen, fattar inte vad som är skillnaden egentligen men ja. Kommer nog intrikta mig mot engelska sen. Detta kommer bli otroligt spännande med tanke på vilken sämst motivation jag har till att plugga och att bli lärare. Men somsagt kommer söka medierelaterade program till våren som jag missade att söka in på nu. Det enda problemet jag har just nu är boende. Det lär vi förhoppningsvis fixa innan skolan börjar. Håll tummarna. Tre, fyra år i skolan.. hej ångest. Haha.
 
 
 
 

Kommentarer
karin säger:

hej har du instagram? vad heter du där? :)

2012-07-19 | 07:37:49
Deniz säger:

Karin: cherryface :)

2012-07-20 | 00:49:03
Bloggadress: http://bengibong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback