Hejdå 2011...


1. Gjorde du nåt i år som du aldrig gjort förut?

Såg äntligen Red hot chili peppers efter tio år, smakade på en mussla (dock ej rå)




2. Höll du några av dina nyårslöften?

Vet inte om jag hade nån men att gå upp i vikt var ju ett mål iallafall som jag lyckades med.


3. Blev någon/några av dina vänner förälder i år?

Ja det tror jag. Eller inte nära vänner men gamla.

4. Dog någon som stod dig nära?

Nej tack och lov.

5. Vilka länder besökte du?

Turkiet som vanligt.



6. Är det något du saknar 2011 som du vill ha under 2012?


Hm nja inget speciellt tror jag.

7. Vilka datum från 2011 kommer du alltid att minnas?


Vet inte exakta datum direkt men många saker som hände under sommaren och sen hösten.



8. Vad är din största framgång 2011?

Hm att jag lyckades flytta från Mora till Sthlm och börja plugga smått.




9. Största misstag?


Ingen aning.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?


Nope inte direkt.

11. Bästa köpet?

Min frankenstein tröja.



12. Vad spenderade du mest pengar på?


Kläder och annat skit som vanligt.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Att flytta till Stockholm och lära känna nya underbara människor.



14. Vilka sånger kommer påminna dig om 2011?

Oj typ someone like you med Adele, This is what rock & roll looks like med Porcelain Black osv.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Både och.

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Rest. Roadtrips.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Ätit mindre skräpmat kanske? haha.

18. Hur tillbringade du julen 2011?

Med min familj.

19. Blev du kär i år.

Ja tyvärr.

20. Favoritprogram på tv?

Dunno.

21. Bästa boken du läst i år?

Ingen tror jag.

22. Största musikaliska upptäckten?


Adele? haha dunno.

23. Något du önskade dig och fick?


Dunno.

24. Något du önskade dig och inte fick?


Massa.

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

Vet inte. Men firade den sen med vänner i Västerås.



26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?


Ja säkert.

27. Vad fick dig att må bra?


Sol och underbara vänner.

28. Vilken kändis var du mest sugen på?


Johnny Depp som vanligt såklart och även Travie McCoy.

29.  De bästa nya människorna du träffade?

En del, bland annat Sanna, Maygol och Sara.

30. Vad har du för nyårslöften inför 2012?


Platta ner ölmagen och njuta mer.


Kommentarer
Anonym säger:

majaoooooooo

2012-01-05 | 15:02:34
Bloggadress: http://eroticrobotic.blogg.se/
Josefine säger:

awesome pics...

sv: tack som fan :D

2012-01-09 | 11:20:27
Bloggadress: http://starstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback