Lista.


Blev utamanad av Maygol.


VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?

Ööh då gick jag i högstadiet, kände mig ful, bodde i en fin villa i Mora och var sådär löjligt kär.

VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?

Ett år sen vid den här tiden bodde jag i Mora, var arbetslös, pluggade inte och längtade till våren.

FEM SNACKS DU GILLAR
1. CHIPS!
2. Börek (typ turkiska piroger och ja det är som snacks för mig)
3. Choklad.
4. Solrosfrön.
5. Lakrits.

FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:

1. Smells like teen spirit - Nirvana.

2. Under the bridge - Red hot chili peppers.

3. Han tuggar kex - Laleh (eller ja alla hennes låtar egentligen)

4. Bir derdim var - Mor ve ötesi.

5. No - Shakira (enda låten jag kan på spanska)

FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU BLEV MÅNGMILJONÄR:
1. Köpa en jävla massa kläder, skor och andra prylar jag vill ha.
2. Köpa mig en lägenhet i Stockholm och ett fint hus till min familj i Mora.
3. Skänka en massa till fattga länder/barn osv.
4. Köpa mig en fin svart matt mercury 49.
5. Åka jorden runt.

FEM DÅLIGA VANOR:

1. Internet!!
2. Min lathet.
3. Sover alldeles för länge och mycket.
4. Dålig på att borsta tänderna innan jag går och lägger mig.
5. Äter för mycket skräpmat.

FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:

1. Äta
2. Sova.
3. Umgås med underbara människor och parka/öla.
4. Skratta
5. Glo filmer & serier hela dagen & natten

FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
1. Skrikrosa byxor.
2. Päls.
3. Batikfärgade plagg.
4. Gubbskor för tjejer.
5. Vet inte just nuuuu...

FEM FAVORITLEKSAKER:

1. Iphone.
2. Laptopen.
3. Mat.
4. Kamera.
5. kommer inte på fler..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback