Sena kvällar..


Hallåå alla där ute. I lördags var det ju dags för 90's som hölls typ mitt inne i stan, Sveavägen rättare sagt. Lokalen var weird, lite för luftig och vi var där först tyyyp, tog ett litet tag för oss att hitta men tillslut så kom vi fram. De spelade weird 90-tals musik och jag missade att dansa till E-type men blev en snabb vända till Tarkan. Hela min kväll spenderades med att snacka och hänga med en polare vid namn Emelie, hur underbar brud somhelst. Iallafall så var allt bara weird, man fick inte ha keps inne av någon konstig anledning och det fanns för mycket normisar där. Jag har aldrig varit på 90's tidigare men hade ju sett bilder och sånt från förr och då såg det väldigt mycket annorlunda ut än vad det gjorde i lördags, många klagade. Men får hoppas att det bara var så här för att det var nypremiär för vill gärna gå igen om det är som det varit förut. Juste min heiniken flaskas huvud gick av på mitten av någon konstig anledning så cuttude upp mitt lillfinger och blödde som en gris, så jävla hardcore.. haha.

Vi hamnade sen på efterfest hos Mario och snackade en massa Justin Bieber eftersom han är helt galen i honom, haha. Så var jag och Sara hemma runt sju på morgonen, snacka om helkväll haha. Men det var mycket trevligt och jag hoppas på ännu en trevlig helg denna vecka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback