Hejdå Råcksta.


Wööp.. hejhej! Haft en rätt seg helg, vit helg snarare, rätt trökigt. I söndags umgicks jag dock med Maygol, Sheida och Jonas och åt en as gooood tacogrejs med sojafärs och massa ost, mmmm!! Idag eller ja jag kom hem för inte så längesen, var och åt as god burgare på Texas burger tror jag det hette, matkooooma! Ska lätt äta där igen. Så gick jag, Maygol och Jonas och såg The rum diary med Johnny Depp, bra film och min man åldras typ aldrig, loves it.

Sista natten i Råcksta hemma hos Sara också innan flytten om allt går vägen imorgon. Ska träffa min farbror och handla lite på ikea och på ett annat ställe och så ska han hjälpa mig frakta mina grejer härifrån till mitt nya hem. Var och köpte massa rengöringsmedel och lite annat småstuff på lagerhaus. Måste göra en lista snart som jag kan bocka av imorgon.


Möööms.

Dexter!

 

 

Så jävla god.

Hääj.


Kommentarer
Anonym säger:

hahahaha men det var ju lagom kul när han stod i början av filmen och skulle sära på gardinerna hahahaha dog lite.

2012-01-31 | 12:48:15
Bloggadress: http://eroticrobotic.blogg.se/
Soffy säger:

Snyggingar! PUSS

2012-02-02 | 17:56:35
Bloggadress: http://soffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback