Gym Class Heroes!!!!!!


Var ju på deras spelning i tisdags med Emelie och jag går fortfarande runt med ett leende på läpparna sen det. Kan inte beskriva med ord hur underbart det var! Har inte känt så här sen hm typ red hot chili peppers spelningen tror jag men denna gång stod jag nära bandet så det var en helt annan feeling. Jag trodde aldrig jag skulle få se Travie på så här nära håll och jag minns ett ögonblick jag aldrig kommer att glömma. Jag heartade med händerna som han brukar göra mot sina fans och just då tittade han på mig och gjorde samma sak tillbaka jag DOG! Låter väldigt cheesy jag vet men jag är helt kär i den mannen så det var stort för mig, höhöhöhöööö. Ååååhhh jag vill se dom igen, vi hade så jävla kul! Har t.o.m ont i revbenen efter allt röjjande, hehe. Gitarristen flörtade en del åt vårat håll också hehehe. Sen fick vi skaka hand och presentera oss för en i bandet som var med och sjöng så det var ju trevligt. Efter spelningen hamnade vi på bröderna Olssons och ölade lite med Kettil och Evilyn!

<3

 

Idag hade jag min första skoldag på Sthlms universitet eller det var mest info och jag gick nästan vilse, så jävla stort och allt ligger typ utspritt. Kändes kul och weird när allt var på engelska. Haha ser inte fram emot när man ska snacka engelska, heeej svengelska wohoo. Imorgon har jag diagnostisk test 8.45, 8.54???? kommer döö. Men kommer bli kul att göra testet för att se ungefär vilken nivå man ligger på engelskan. Iallafall på lördag är det 90's som gäller. Ser fram emot det som fan, ska dansa en massa till E-type och annat bra 90-tal!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback