2 januari 2012.


Heuhöö jag har nu spenderat typ tre veckor i Mora, hur jävla skönt som helst. Har heller inte riktigt bestämt mig för när jag ska åka tillbaka till Sthlm igen, antingen nu på torsdag eller nästa vecka nångång. Skulle ju vara bra att veta när det är upprop och sånt på Sthlms universitet men går inte att registrera sig på kursen förns den nionde så lär ju få mail om datum och så efter det kanske. Vill på rocket room på fredag men känner att jag inte missar nåt jättestort och det kommer ju fler gånger, kanske är kvar i helgen och discobowlar  på fredag och drar på spelning i Falun med Emelie. Vi får se.

Nyår firade jag i Rättvik med vänner och släkt. Väldans trevligt. Hade på mig klackar och kände mig inte alls obekväm tack och lov. Har inte nå bilder alls nästan från den kvällen men här får ni lite och från andra kvällar och samt idag.


Nyår.

 

En kväll på Ljungbergs.

 

Från idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback