Wäää


Tjoo här var det ganska dött. Jag väntar på att Gaymol ska bli klar med min bloggdesign så kanske jag kan börja uppdatera lite oftare med ny inspiration. I torsdags hade jag sushi date med Sara och catcha upp lite sen handlade vi mat på coop tillsammans, haha. Igår for jag hem till Angelica. Vi drack gott vin, åt ost och chips, bra kombo haha. Vi spelade även lite ööhm tror det hette dead island eller ja jag minns inte riktigt men vi dödade massa zombies iaf men sen spelade vi även raymaaan, kul vare. Sen när klockan slagit runt tolv så spontan bestämde vi oss för att dra ut. Hennes kompis Charlie fyllde år och var ute på Harry b så vi drog dit och hade kul. Så hamna vi på efterfest hos Charlies polare i Alvik, Angelica somnade efter ett tag men vi andra körde en massa kareoke och Charlie sjöng verkligen jättefiiiint, ville dö haha. Så somna vi ganska sent så drog jag och Angelica hemåt innan nån hade vaknat, vi mådde fan inge bra alltså, haha.

Sen sov jag i några timmar till hemma och sen bara legat i sängen, ingen utgång idag som det var planerat men ärligt talat så hade jag fan inte pallat det, hehe. Här är lite bilder.



Kan äta detta varjedag. Omnomnom. Fast helst inte tonfisken.

 

Haha Damien var lite skum ett tag.

 

haha jättefina bilder på oss på tuben.

 

Angelicas bild och jag ser ut som en bebis.

 

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback