Mitt krypin.


Åhåå nu har jag knäppt lite bilder på mitt lilla krypin. Inte skitbra bilder men de får duga, har heller inte fått riktigt ordning än men skitsamma. I fredags var jag på bröderna Olssons med Emelie mfl, riktigt trevligt!! Sen kom min mamma i lördags och spenderade natten hos mig, as mysigt! Saknar henne redan! Men hon och farsan kommer nästa vecka nångång för att hälsa på och införskaffa lite saker till mig. Hehe.


Haha så jävla suddig bild. Men detta är alltså själva rummet, sängen, bordet jag köpte för bara 85 spänn och soffan som blir till en fet säng. Ja sen ser ni lite av de fina väggarna och dekorerna, haha lol.

 

Hallen.

 

Badrummet.

 

 

Haha min fina förvarings hörna eftersom jag inte har några garderober. Men ska fixas nästa vecka förhoppningsvis.

 

Sen mitt lilla kök som man kan stänga bort. Awesome.

 

 


Kommentarer
gaaymol säger:

aaaaww söta dekorationer på väggarna :D haha

ser fräscht ut iaf och hä ä ju bra! :D

Äre skönt då?

2012-02-06 | 22:28:01
Bloggadress: http://eroticrobotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback