Soligt.


Våren är på väg..wohoo. Varit sådär underbart soligt idag. Drog ner till Sthlm city för att strosa runt lite. Fast kollade inte in många affärer alls. Var inne på topshop och hittade en såndär hjärtformad klänning jag vill ha kostar typ 600 spänn men fanns bara kvar i strl 40 men förhoppningsvis kommer de in fler. Måste testa en sån, skulle vara superfint med en liten puffig tyllkjol under. Drog in på sko uno också för att kika om de hade leopard creepers och de hade dem men bara i storlek 37 så det sög ju men de skulle få in längre fram så vi får väll se, de kostade runt 1200 tror jag, rätt dyrt men förmodligen rätt värt. Hittade ett par helsvarta på bluefox och de vill jag ha också, 1000 spänn för dem. Baaah så fort jag löser problemet jag har med csn då jävlar rullar cashen in. Köpte iallafall en white toner från directions, hoppas den hjälper mer än silverschampoo. Yäää just det ska tydligen bli sminkad av Angelica imorgon runt sex och jag slutar fyra. Men fyfan är skitnervös.. hahaha.


 

Dom här hade jag nog inte bangat på heller tror jag.


Kommentarer
Anonym säger:

haha jag var och prövade de där leocreepersen häromdan

2012-02-29 | 08:57:39
Bloggadress: http://eroticrobotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback