Smink.


Idag när jag skulle till tuben för att dra iväg till skolan vare så jävla varmt ute att jag ville kasta bort min jacka haha så jävla skön känsla. Fick även reda på att jag klarade vocabulary testet som vi hade för några veckor sen, apskönt! Efter skolan drog jag bort till Angelica på MAC och blev sminkad typ nästan mitt framför ingången på åhlens city, pinsamt värre men det gick bra ändå. Angelica körde lite typ mörblå/lila ögonskugga på mig och en nude läppglans typ. Vart ganska fräsigt men jag har inte alls fått rättvisa bilder på det med min iphone dock, hade det fortfarande varit ljust ute hade det ju gått men näe. Ska nog dit igen på söndag och testa annat innan jag drar på Lalehs spelning och Sara ska också testa. Snart är Maygol klar med min bloggdesign ockå, awesome.


Fyfan världens sämsta bilder, var mycket snyggare irl.

 

Haha fan va litet det blev men aja dessa var de hon använde som jag markerat med liten röd plupp, inte säker på om hon använde den översta skuggan men jag tror det.


Kommentarer
A Rock n' roll lifestye säger:

Sjukt snyggt!

2012-03-05 | 12:02:44
Bloggadress: http://murderlipstick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback