Mat.


Hm jag börjar bli ganska trött på mina matvanor sen jag flyttade till Sthlm. Inte för att de var så mycket bättre när jag bodde i Mora men ja. De senaste två veckorna har jag om jag inte ätit ute då det blivit antingen sushi eller massa donken mat och nån subway macka så äter jag typ samma mat hela tiden. Är det inte köttbullar med mos eller makaroner så är det prinskorvar med makaroner eller mos, är det inte det så blir det nån soppa eller nå turkiskt tortellini grej eller mackor. Kul va? Haha fyfan så jävla tråkig mat. Men det är ju så jäkla dyrt att handla mat också, wips så försvann det mer än 200 kr för vad? Nästan ingenting. Hatar Sthlms plastkassar också, är för små och går bara sönder.

Imorgon kommer min pappa och mamma till Sthlm över dagen för att ge mig en dammsugare och en mikro, weeii mikro nu kan jag köpa färdiglagad mat, haha. Sen ska vi umgås lite och pappa ska få se mitt krypin. Jag hoppas Johanna kommer och hälsar på mig ihelgen men får inget svar av henne. Aja det visar sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback