Jeffree Star bitchez!


Åh jag älskar Jeffree Star. Gillade honom förut också men ännu mera nu. Sen har han blivit såå mycket snyggare nuförtiden också med sitt lite kortare hår och han har underbara tatueringar och helt crazy långa smala ben. Sen ska vi ju inte snacka om hur snyggt smink han brukar ha också. Inte så stort fan av hans musik, finns väll några bra men man kanske måste lyssna igenom dem några gånger för att gilla dem kanske, vad vet jag. Jag älskar hans sätt, hans sätt att prata haha helt jävla faboulous. Hans videor får mig att garva, så jävla awesome.


Två av hans snyggaste tatts är ju självklart Kurtan och så har han ju bästa Elvis också.

Två heta män.

 

Haha ni måste kolla in denna!!

 

 

 


Kommentarer
Hanna Wild säger:

Men nää.. usch :/

2012-02-20 | 10:23:01
Bloggadress: http://hannawild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback