25 december.

 
Jag kom hem till Mora i söndags och igår var det jul. Fick lite pengar att handla kläder för och de andra julklapparna får jag sen. Imorgon ganska tidigt ska jag nog till kupolen och mellandagsshoppa upp alla pengar, förhoppningsvis hittar jag min nyårsoutfit och massa annat. Känns skönt att vara hemma men drygt att allt ska vara stängt två dagar i rad, börjar bli lite rastlös. Min helg spenderades med min fina kille. Vi hade en minijul och bytte julklappar. Fick en awesome plattång, snygga strumpbyxor och ett par sammets shorts med hög midja från Monki som satt som en smäck, loves them, sen får jag ett paket från Usa sen också.. hihi. Av mig fick han skull and crossbones manchettknappar, en skull ring, ett halsband med ett rött kors och en ros på och en snygg drömfångare. Vi åt massa gott och bakade roliga pepparkakor och myste med film. Det var svårt att skiljas åt i söndags när jag skulle gå. Ville inte alls släppa honom egentligen och nu är han framme i Chile. Fem veckor. Åh gud jag hoppas jag orkar vänta utan att bli galen. Sover i hans t-shirt och luktar på den en massa! KÄRLEK!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback