Phew..

 
Ok jag kan äntligen pusta ut lite nu! Hittade för några dagar sen en riktigt fin, stor, fräsch etta på blocket och skrev att jag var intresserad och fick en dag senare svar från en engelsk man som ville veta mer om mig och förklarade lite ditt och datt om lägenheten. Det bästa är att den är ganska luftig och stor etta (40 kvm) med stor balkong och stort kök för 3500 kr!!! Helt otroligt, hittade massa halvkassa ställen som ville ha 5000 kr. Lägenheten ligger i Solna och den är möblerad med lite schyssta grejer. Vilket jävla kap! Fick jag den? Åh ja! Nu ska jag bara prata med farsan och se vad han tycker men det ska väll gå vägen för jag behöver ju ändå nånstans att bo i typ 3-4 månader tills jag fixat en riktig lägenhet till mig själv. Hoppas allt går vägen! Visar bilder när jag fått dem mailade till mig, glömde spara dem från blocket.
 
Ska förhoppningsvis snart möta upp Johanna för en sallad på Strand och sen kanske det blir Ljungbergs ikväll som nog kommer vara ganska smockad pga att Olle från Idol tydligen ska spela och diverse dj's. Åh jag blev fan nu lite mera pepp på livet, haha.
 
 
 

Kommentarer
maja säger:

akta så att du inte blir lurad bara! sånt är ju sjukt vanligt tyvärr.. :/ betala inget i förskott o kolla verkligen så allt är okej..

2012-08-13 | 08:45:15
Deniz säger:

Det är lungt, det är ett bolag som sköter allt det där som UPS osv som låter mig kika på lägenheten innan jag bestämmer mig!

2012-08-13 | 20:31:08
Bloggadress: http://bengibong.blogg.se/
chanette *pixi-jo* andersson säger:

gud så mysigt...

2012-09-07 | 20:10:52
Bloggadress: http://chanette.blogg.se
gaywhorse säger:

ååååhh det där är typ mitt drömrum

2012-12-10 | 00:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback