Magproblem.

 
Vilken weird dag. Min mage har varit konstig hela dagen, är väll mest pga mensen. Känns som om jag har matkoma, får knappt i mig mat. Ätit några mackor i morse och sen mos och sån där fet korv. Bakade en rabarber smulpaj men fick knappt ner något, Den här veckan bjuder på underbart väder och det gav mig lite ångest att jag bara satt inne idag. Var ju ut igår iallafall och imorgon ska jag nog ut med min yngre kusin. Förutom att njuta så mycket som möjligt av solen så vill jag festa. Var ett tag sen nu. Festa som i att dansa arslet av sig och bli massa skönt full. Ska nog ut på lördag med Tugce och Emelie om hon orkar men det gör hon nog fan! Om jag får bestämma, hehe. Jag vill flytta till Stockholm nu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback