Bra dagar.


Gah jag måste verkligen städa här imorrn, från topp till tå. Skitigt som fan! Ska träffa Angelica imorrn men vet inte vilken tid än så får försöka hinna klart innan. i torsdags hängde jag med Emelie som var på besök från Mora och Sara och Dennis. Vi ölade på Kellys, 24 spänn för en öl är inte illa pinkat. Sedan kom min nyfunna vän Melih och hans kompisar och joinade oss. Bra kille det där och schyssta polare. Äntligen har jag hittat turk polare jag kan hänga med ibland och vi klickar väldigt bra allihopa. Igår så for jag hem till Emelie och förade inför TN med hennes polare Erica, Anna och Michelle. Bra tjejer allihopa! Sedan fortsatte vi förandet hemma hos Olivia innan vi drog till TN. Jag hade skitkul och vart såklart väldigt berusad. Dansade en förjävla massa. Fun fun fuuun. Nu nästa lördag är det våran mexikanska fest i Tanto, längtar och hoppas alla dyker upp! Sen får vi se vart det bär av, är ganska sugen på att gå på club body shop på nalen, som spelar synth, ebm och aggrotech. Vi får se. Här kommer lite bilder.



Juste i måndags fikade jag, Maygol och Sheida med dessa snyggingar bla Annie och Jessica.

 

Awesome bild på Lennon och Che på Melihs dator, fejk ofc.

 

Haha här spårar det ur för mig men Emelie är iallafall snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback