Stockholm.


Så var man i Stockholm igen efter två veckor i Mora. Som tur var så är typ all snö borta i Sthlm också, sådär lagom till jag kom tillbaka. Jag hoppas verkligen att det är riktigt fint väder på våran sombrero fest i Tanto så man kan sitta ute. Jag måste börja på min essay och göra klart den typ idag men jag har ingen ork, skulle ha varit klar med den för längesen egentligen men jag ska alltid skjuta upp saker i sista sekund, dumma mig! Min bror är på besök också, just nu är han i globen och ser Drake. På lördag ska jag träffa Emelie och gå på TN, ser fram emot det. Hade en sista utekväll på Ljungbergs igår i Mora, inte riktigt lika kul som vi hade sist jag och Emelie men det var lite kul ändå. Saknar henne redan. Men nu har jag typ bara en och en halv månad kvar av skolan och sen ibörjan av juni "flyttar" jag tillbaka till Mora och lämnar denna skit lägenhet och dess jävla ägare bakom mig. Längtar! Jag blir nog förmodligen borta hela juni med Tugce i Istanbul sen ska det jobbas en massa i Malung i juli. Så ja nästan hela mitt sommarlov kommer spenderas i Dalarna och jag ska köpa lägenhet senast i augusti förhoppningsvis.

Har sökt en del program till hösten också, inget jag verkligen vill gå egentligen innerst inne för jag vet inte riktigt vad jag vill bli än men blev en del engelsk lärar program liksom why not läser en engelska kurs nu och är intresserad av det engelska språket och skulle vara kul att lära ut det till andra sen, ifall jag fortsätter med det så vill jag kanske sen åka till Turkiet och undervisa det. De behöver bra engelska lärare i skolorna där, de lär ju sig knappt nånting. Men men vi får se kanske söker andra program till våren 2013, mer medie relaterade program som ligger mig lite närmre om hjärtat.



Juste fick hem snygga skorna och de passade perfekt fast det var strlk 38, vilken tur!


Kommentarer
Sassa säger:

ååh vart är skorna ifrån?=)

2012-04-16 | 17:09:46
Deniz säger:

have2have men är slutsålda

2012-04-16 | 20:44:12
Bloggadress: http://bengibong.blogg.se/
Sandra Störd säger:

fan vad fina, blir nästan lite sugen

2012-05-04 | 23:28:38
Bloggadress: http://sandrisstar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback