Onsdags kul!


Haha typ varenda gång jag uppdaterar så handlar det mest om festligheter. Men vafan det är ju oftast då jag har något att berätta om. Emelie var på besök i Stockholm och vi var på realsefest på lilla hotellbaren på söndagen och såg the big rockets och vi had det riktigt kul och hängde bland annat med gitarristen från top cats. På onsdagen kom Emelie och Sara och förfestade hos mig och sedan drog vi ut till rocks och mötte upp Thomas. Ganska kul kväll. Igår var jag ut i Mora och skulle äntligen få dansa. Förade hemma hos Emelie och drack bloody mary. Sedan flippade vi loss på dangsgolvet, herreguuud vad vi dansade och Sofie var med också. Haha ååh ibland älskar jag att gå ut i Mora även fast vi bara har ett lame uteställe kvar. Imorgon ska jag fika med Emelie och sen ska jag nog till Rättvik för att träffa Tugce, fika med Hillevie på onsdag och så tror jag jag och Emelie ska och se rocket overdrive i Falun på fredag sen ska jag nog jobba.

Här är lite bilder.


 

Igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback