Fixa och trixa.


Tidigt idag eller ja nånting efter elva så mötte jag upp Gayfis (Maygol) och vi åt på tacobar på kungshallen eller stresshallen som jag kallar det, det var väälidigt gött. Sedan drog vi in på buttericks och köpte en sombrero hatt till festen på lördag och självklart tequiiiilaaa! Måste dock införskaffa mig nå shotglas av något slag, helst plast. Får göra det imorgon efter att jag har tvättat. Igår innan jag skulle träffa upp Evilyn så hittar jag inte hemnyckeln, vände verkligen upp och ner på hela rummet i förtvivlan på vart fan jag lagt den nånstans men som tur var hade min hyresvärd den eftersom jag glömt den i låset, SÄMST! Yeye. På måndag far jag troligtvis och firar valborg i Uppsala och jag hoppas det är fint väder, när jag var där för två år sen var det underbart väder och allt var bara gött. Så nu håller vi tummarna och även för på lördag också såklart!!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback