Den lilla svarta.


Har bestämt att jag åker till Mora nästa vecka. Troligen första maj. Blir nog att åka ett gäng till Uppsala på valborg också så jag kommer ta den sena bussen dagen efter. Väl i Mora måste jag fixa flygbiljetter till Turkiet och umgås en massa med Tugce. Blir nog där i 7-8 dagar. Städade typ hela lägenheten idag också, äntligen är det lite ordning och reda. Rensade i duschavloppet också eftersom vattnet knappt rann igenom när jag duschade. Höll på att spy när jag plockade upp en massa hår..uääk men nu funkar det igen. Imorgon bitti har jag skola, uuh och på torsdag. Snart är det iallafall slut, längtar! Köpte mig en svart simpel klänning på h&m också, sitter perfekt tight och snyggt. Man kan aldrig ha för många svarta klänningar. Ska nog köpa ett par svart/gråa high waisted shorts där imorgon så ska jag kika in lite på shock och annat imorrn i city efter skolan  innan jag ska möta upp Evilyn. Nu.. tillbaka till gossip girl och choklad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback