Cravings.


Ååh det finns så mycket jag vill ha men så lite pengar. Det jag har bestämt att jag måste köpa hem hit till Mora medans jag är här eftersom jag typ inte har en adress i Sthlm är ett par creepers och nåt mer men definitivt creepers. Här nedan gjorde jag ett litet slarvigt kollage av vissa av grejerna jag måste införskaffa.




En snygg jävla väst måste jag ha. Ska införskaffa en svart väst på second hand eller nåt i Sthlm sen och pimpa sönder den med allt möjligt. Leopard skorna är från h&m, ska testa dem och se om de är snygga på sen. En one piece har jag velat ha i typ ett år nu, vill ha en sån och mysa runt i hemma men så jävla synd att de ska vara så dyra. Sen vill jag skaffa massa billiga linnen och tishor med frankie och annat horrorstuff på ebay och bilden på Mosh och de kläderna hon bär på har jag också suktat efter ett tag, kan se mig själv gå runt i det på classic car week och bara vara jävligt snygg! Sen är det mass annat jag vill ha såklart tex latex klänning, nya kängor osv osv. Cravingsen tar fan aldrig slut!

Kommentarer
Joss säger:

Konstig kommentar kanske. Men du skulle inte vara intresserad av dessa? http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=5236339 Jag har nämligen 2 par av nån störd anledning. :D Haha. Maila mig isf! :)

2012-04-07 | 12:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback