Stockhöölm.


Usch vad dålig jag är på att uppdatera här. Ja jag har nu bott i Stockholm i kanske 8 dagar eller något tror jag, har gått ganska fort faktiskt. Jag går i skolan två, till tre gånger i veckan och ibland kan det vara fyra dagar i veckan. Jag gick i skolan igår och är ledig fram till fredag då det är skola igen, rätt soft. Sen går jag bara två timmar högst. Det är ganska mycket att läsa men lungt ändå, är nervös inför hur hemtentan kommer att vara i typ slutet av denna månad. Människorna i klassen är trevliga och väldigt smarta, kommer med smarta utförliga frågor/svar osv medans jag typ inte kan nånting, känns ju vääldigt bra, haha lol. Men men..

Jag saknar min familj dessutom, speciellt min mamma. Önskar att de bodde närmre. Vi får se om jag åker ner till Mora ibörjan av oktober i några dagar eller så får de komma ner hit och hälsa på.

Helgen var rolig. På fredagen var jag och Sara på spelning på Debaser och såg banden Two point eight och Tysta Mari/maria eller vad de nu hette. Stället var verkligen fullproppat med människor, speciellt med en massaaaa snygga killar, vi typ dog. Sen träffade jag lite hot people jag kände så det var trevligt. På lördagen var vi på Micas födelsedags fest med en del bekanta till mig och där bjöds det på bål, tårta och fina cupcakes. Vi var rätt döda på söndagen, hehe.

Imorgon ska jag träffa min barndomsvän Rojda, ska bli kul. Förövrigt är internetuppkopplingen här as seg ibland såatte ja jag tänkte att ni ville veta det kanske!


<3 Togs för 2-3 år sen kanske.

 

Haha awww jag dör.

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback