Snart är det helg..


Damn jag var nära på att försova mig riktigt rejält imorse, tur att jag vaknade i lite tid ändå men fyfasen vad jag var dödstrött på väg till skolan. Fick även reda på att på seminariet på torsdag ska vi hålla ett tre minuters argumenterande tal. Vi ska alltså välja nån författare vi har läst om och välja en tes och sen typ låtsas vara den författaren och berätta lite, kill me now please? Kommer ju gå åt helvete! Suck.

Men försöker peppa mig själv med att det snaaaart är helg igen, jag och Sara har bestämt oss för att gå till nåt dansställe kanske för att skaka lite rumpa (hahaha) men vart vettefan, haha.

Idag på väg hem från skolan så fick jag typ en påse av några som gick på skolan som innehöll detta..


Ganska awesome!!


Kommentarer
gay säger:

nu blev jag ju sugen på att gå i skolan så jag också får en goodiebag HAHAHAHA

2011-09-27 | 14:21:30
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback