Hemlängtan!


Gaah jag får verkligen damp på den här jävla internet anslutningen!! När jag först flyttade hem till Sara var anslutningen med min dongel som var nyinköpt as segt, sen gick det as bra ett tag men nu går det as segt igen, speciellt när jag vill kolla på serier osv. Det är riktigt irriterande för jag har missat typ två idol avsnitt (omg värsta grejen, haha) och jag vill kolla min turkiska favorit serie! Inte kul.

Nu är det typ onsdag och det betyder bara två dagar till sen är det helg och efter helgen kommer min saknade babe Emelie till Sthlm på besök i några dagar, längtar! Imorgon har jag föreläsning vid tio och sen ska jag sitta och försöka jobba med mitt jävla tal som jag knappt börjat med (duktiga deniz) och sen ska jag nog hem till Gaymol en sväng för att tjocka mig. Sen så vill jag veta hur och vad vi ska göra på hemtentan som kommer komma snart, jag vill ha info nu så jag kan planera om jag kan åka hem till familjen i ett par dagar eller om det nu visar sig vara en svår dryg hemtenta så att jag måste vara kvar här. Hoppas vi får veta det nästa vecka, men det lär vi ju.

Det dryga är att hemtentan måste skickas som brev eller lämnas i ett fack på skolan den dagen den ska in och inte skickas genom mail och det krånglar ju bara till det för mig typ om jag åker till Mora och måste skicka det så att det kommer fram i tid, suck. Jag vill hem till min faaaamilj, kramas med mamma och äta en jävla massa! Jag vill, vill, viiiillllllll!!! (ledsen chey) God natt.


Mitt saknade rum och ja jag tar gärna tillbaka den där kroppen!


Kommentarer
dinstörstabloggerska <3 säger:

vad menar du med saknar min kropp :) <3

2011-09-21 | 17:20:13
Deniz säger:

hahah woot?who are u? jag menade att jag vill ha tillbaka min smala kropp :)

2011-09-21 | 23:25:20
Bloggadress: http://bengibong.blogg.se/
dinstörstabloggerska <3 säger:

jag är en stor fan vad din blogg älskar den läser den 24/7 <3

jaha men du är väl redan smal ;P

2011-09-22 | 14:51:30
Deniz säger:

hahahhaha naaaawwwwwww <3 xD

mjo men med ölmage pch 2 much lovehandles xD

2011-09-22 | 18:14:56
Bloggadress: http://bengibong.blogg.se/
dinstörstabloggerksa<3 säger:

nee tycker inte jag du är smal och jätte fin älskar din kropp själv vill jag verkligen ha den ! :D <3

2011-09-23 | 17:35:10
gay säger:

Åh du har perfekta armar!

2011-09-27 | 14:23:15
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/
gay säger:

På tal om turkiska serier kollade jag på skitmycket sånt i iran i somras, fast det var dubbat dårå

2011-09-27 | 14:24:03
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/
Soffy säger:

PUSS! du har en snygg kropp !!!!!!

2011-10-02 | 17:21:52
Bloggadress: http://soffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback