Emrah & Camillas bröllop!





I lördags var det dags för min kusins bröllop. Runt 16.00 var det typ då de bytte ringar osv, det var väldigt fint och jag hade på mig en rosa klänning från nelly. Sen vif 18.00 började själva bröllopsfesten och det var hur kul som helst och jag dansade en jävla massa. Det var kul att det var en sån blandning också, svenskar, danskar, turkar/kurder osv. Här kommer lite bilder från min iphone.



Mina kusiner, min morbror och Camilla.

Haha seriöst jag såg typ ut såhär på alla jävla bilder.

Lite dans och där kan man se lite av min andra klännning, får se om bättre bilder dyker upp på fb sen.



Kommentarer
Anonym säger:

Åh fina Deniz <3 <3 <3<3

2011-09-06 | 12:01:04
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback