Dead girls do it better.


Igår träffade jag underbara MAYGOL. Vi fikade på ett konstigt fik inne på gallerian och drack även goa smoothies. Jag är så himla glad över att jag äntligen fick träffa den här kvinnan efter ett par års pratande på internäätz. Ville krama sönder henne men var alldeles för blyg för det men jag gör nog det imorgon kväll efter att jag fått i mig några bärz, höhöhö!!

Sen har jag varit i skolan idag och sen bara suttit här hemma med min laptop och kollat serier. Nästa vecka är det fyra dagar i skolan med två seminarier, me don't likey. Veckorna går alldeles för fort och det börjar bli för kallt and me not likey that either och jag har heller ännu ej funnit några vinterskor som jag vill ha, bajz.

Men jag bjuder på en schleten bild från mig ikväll och sen fortsätter jag att kolla på serier, hörs då!



Fan är det för jävla cirkel på min näsa?


Kommentarer
gay säger:

GULLE DUUUUUUU!!! <3

2011-09-19 | 19:16:12
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback