Tja.


Imorgon far jag till Stockholm igen, vill inteeee! Iallafall inte än. Hade varit skönt att spendera ett par dagar till i Mora men men kommer nog upp snart igen. Ska ju dessutom se underbara Red hot chili peppers på onsdag och The Baseballs på torsdag med Emelie.

Hade det iallafall skitkul i lördags med Emelie i Rättvik. Dansade som en jävla tok. Måste ha bränt en jävla massa, haha. Förövrigt måste jag packa ner lite skor och lite kläder till att ta med mig till Sthlm, behöver dem på halloween osv. Tror jag hoppar på tåget halv tre imorgon och innan det måste jag hinna med vissa grejer men det går nog vägen. Har ju blivit riktigt kallt nu också så vantar måste jag köpa och vinterskor, måste hitta vinterskoooor!!!


Innan utgång i lördags..











































Kommentarer
Gay säger:

Mmmm schnyyyygggh

2011-10-10 | 20:18:36
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback