Home sweet home.


Äntligen hemma i Mora igen i ett par dagar. Kom igår och åker hem på tisdag. Har skickat in den äckliga hemtentan också, är inte alls nöjd med det jag skickade iväg. Hade velat haft åtminstonde två dagar till på mig, slarvade som fan! Uschh. Men bättre att skicka in något som var halvdant än ingenting alls. Vi får se om två veckor hur det blir, skulle inte förvåna mig om jag blev underkänd men hoppas jag får komplettera då. Bleehhh. Men nu tänker jag inte tänka mer på det utan nu ska jag bara ta det lungt.

Imorgon blir det lite festligheter i Rättvik med Emelie, ska bli hur kul som helst och jag ska verkligen njuta av att jag är i dalarna, haha. Imorgon måste jag även köra morsan till Malung och sen åka tillbaka, drygt! Känns weird att vara hemma, mitt rum är inte riktigt mitt rum längre. Min 14-åriga bror har flyttat in sin säng där och hängt upp sina  wrestling affischer, haha. Jag har ju dock min feta garderob kvar med massa kläder och stuff i och min feta madrass, så jävla skönt det var att sova i den igen, mmmhh!!

Snart är det halloween också och jag ser sjukt mycket fram emot det. Ska gå på två events och det betyder att jag ska ha två outfits. Den första festen kommer vara massa burlesk framträdanden och rockabilly band så jag täkte typ köra dia de los muertos stuk och på andra lite mer mörka festen blir det lite edward scissorhands inspererat med lack, blod osv. Kommer nog bli hur nice som helst.

Men nuu, ska jag slappa mer...höhöhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback