Helgen som gått..


Ja i onsdags åkte jag till Eskilstuna för att hänga med Jare och Markus. Markus var på besök hos Jare eftersom han nu är bosatt i Halmstad hos sin brud och jag har inte sett han på ett par månader pga att han jobbat på Mallorca så det var hur kul som helst att se Markus igen. Onsdags kvällen var riktigt nice med en massa öl och andra trevligheter och dagen därpå innan jag skulle fara så åt vi oss äckligt mätta på et mongoliskt ställe som hade go buffe.


Markus är närmast mig. Nördar cs såklart...

 

På fredag drog jag sen iväg till Linköping dit Johanna och Hillevie har flyttat. De flyttade ungefär samtidigt som mig från Mora. Fredagen och lördagen innehöll festligheter och andra skumma saker. Jag lagade även en as go "maträtt" åt oss på lördagen. Sen såg vi paranormal activity tre på bio på söndagen. Jag är riktigt stolt över mig själv som spenderade så många dagar i en lägenhet med en hund och FEM katter, haha helt sjukt. Sjukt för att jag inte är så förtjust i katter, hehe. Mja men riktigt trevlig helg har jag haft iallafall.

 

Så jävla sött att hon hängt min present där! hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback