Gym Class Heroes!


Åååhåååå lycklig chey just nu!! Den 17 januari ska jag och min babe Emelie dra och se Gym class heroes här i Stockholm. Jag är så galet pepp! Mest för att jag ÄNTLIGEN ska få se min snygging Travie McCoy!!! Vill bara skrika av lycka, haha! Han hade egen spelning för kanske ett år sen eller nåt och den missa vi ju totalt då vi blanda ihop datumen men men nu får jag min chans igen. Travie är killen som står tvåa på min lista över "De tio snyggaste killarna i världen" hahahah! Den första är ju såklart ingen mindre än Johnny Depp såklart, vem annars! Så nu kan jag bocka av det på min lista.

Satt inne hela helgen också, dog av tristess. Aldrig mer.. Var dock på lägenhetsvisning i söndags och kollade på en as nice lägenhet i Hallunda men efter lite budgivning hit och dit så kommer den inte bli min, buhu. Gick alldeles för mycket över min "gräns" damn!! Men det finns gott om lägenheter i Hallunda, så kikar vidare. Kanske går på några visningar denna vecka. Ska även fika med Rebecca på fredag, kanske träffa Leo, kanske Maygol och så hoppas jag finaste Sanna kommer! Det ska bli en bra helg har jag bestämt!


 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback