Shoppat.


Jao igår var jag i Borlänge och shoppade lite med Johanna, Cajsa och Tugce. Hittade inte så mycket förutom småsaker som inte var så nödvändiga kanske och allt gick på 1000 spänn, shiiet. Men sminket från make up store kostade ju mig hela 400 kr så ja. Sen blev det käk på subway, subway kakor <3 och sen drog jag hem till Tugce och typ halvdog, var så jäkla trött. Ikväll blir det utgång. Tror inte crusingen blir av för mig och Emelie, vi har ingen chaffis som kan köra oldsmobile caben som vi får låna så det suger ju och jag tror jag avstår från att köra den själv med tanke på att killen vunnit priser med den, man vet ju aldrig haha. Aja synd är det men men.


Detta köpte jag, dock köpte jag klänningen i svart och inte grönt! Plus en vit tubtopp till som jag ska pynta med nån tryck. Sen är jag ju tjejen som är beroende av svarta shorts eller shorts överhuvudtaget.

 

 

Sen dessa två glitter till ögonen, mycket snyggare irl och plus en eyeprimer, äntligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback